Afhankelijk van de door u gekozen tijdsduur kiezen we voor een zes-, acht of tienkamp. Plezier, creativiteit en samenwerking spelen bij deze zes- of meerkampen een centrale rol.
Tijdens de ontvangst worden de deelnemers opgedeeld in gelijke groepen van hetzelfde aantal personen. Elke groep heeft een kapitein en deze krijgen van de wedstrijdleiding elk een JOKER.
In een doorschuifsysteem voeren de ploegen allerlei proeven uit. Deze proeven zijn heel gevarieerd en worden zo gekozen dat iedereen kan deelnemen, zowel jong als oud en zowel sportieve als minder sportieve mensen. één keer kan de kapitein van de ploeg beslissen om voor een bepaalde opdracht de JOKER in te zetten en dat betekent dat zijn ploeg voor die bepaalde opdracht dubbele punten krijgt. Het inzetten moet gebeuren voor het spel begint, dit mag dus tot vlak na de speluitleg. Doorheen het spel loopt ook een Rode Draadspel.
Welk team behaalt op het einde de meeste punten en wint deze 'Teamchallenger'?
Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!