Bedrijfsfeest in Antwerpen

Filteren

Filters

Teambuilden
Sportief & Actief
Spel & Ontspanning
Eten, Drinken, & Feesten
Workshops
Zoekwoord
Zoekwoord
Personen 0+
0
0
500
0500+
347 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Antwerpen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een uniek, gezellig en interactief GPS stadsspel met onze smartphones. Ons meest gekozen spel, overal te spelen, flexibel qua tijd en locatie en altijd een succes!
    En er is tijd voor een ontspannen drankje op een terrasje. 

    Met het GPS spel en de speciaal ontwikkelde app, werkend op internet en met GPS, leert u de stad beter kennen, maar ook uw ploeggenoten.
    Maar waar bestaat het spel nu precies uit? 

    1. Multiple choice vragen over de locatie waar u zich op dat moment bevindt.
    2. Foto-opdrachten, ludiek en creatief
    3. Wegleggen van ‘valstrikken’ oftewel ‘boobytraps’, op basis van GPS-locatie
    4. Uitdagingsspelletjes tussen de teams onderling m.b.v. de app op de telefoon

    Bij alle opdrachten kunnen de teams punten verdienen. De score is realtime te volgen op de app. De realtime score wordt 45 minuten voor het einde ‘op zwart’ gezet, zodat de tussenstand niet meer geraadpleegd kan worden. Tijdens de prijsuitreiking wordt de winnaar bekend gemaakt. Het programma duurt maximaal 3 uur, inclusief uitleg en prijsuitreiking.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!


    Prijs in Nederland (behalve Groningen) en België: € 36,50 p.p. 
    Groningen, Keulen, Düsseldorf, Lille: € 42,50 p.p. 
    Prijs elders in Europa: € 47,50  (beschikbaar in Parijs, Londen, Berlijn, Praag, Barcelona, Valencia, Rome). Overige steden o.a. Sevilla en Malaga op aanvraag)

    20 - 500 personen

    City Game The Phone, spannend groepsspel waarbij alles draait om dat ene telefoontje!

    Tegenwoordig zijn we eigenlijk allemaal wel een beetje telefoonverslaafd. Whatsapp, Instagram en Facebook we hebben het allemaal! Maar goed, vaak krijgen we niet het bericht dat we een schat met leuke inhoud moeten gaan zoeken toch….? Ergens in de stad ligt deze begraven en aan jullie de spannende taak om deze locatie te ontcijferen! Het team dat als eerste op deze locatie aankomt is de winnaar van de dag.
         
    Samen met je team ga je de stad in om de opdrachten uit te voeren die je via The Phone doorkrijgt. Denk hierbij aan kennisvragen en leuke foto opdrachten. Hebben jullie de opdracht goed volbracht? Dan ontvangen jullie een aanwijzing. Hoe beter het teamwork, hoe meer aanwijzingen jullie van The Phone ontvangen. Met deze aanwijzingen kunnen jullie de geheime bergplaats vinden van de schat. Tenzij een ander team jullie voor is…

    Wat staat je te wachten tijdens City Game The Phone?
    City Game The Phone begint rustig. We zetten je eerst even in de wacht. Onder het genot van een kop koffie, thee of wat fris krijgen jullie een uitgebreide speluitleg door onze enthousiaste eventbegeleider die jullie de gehele dag zal begeleiden. Daarna vormen we teams en na een laatste strategische briefing gaan jij en je team de stad in op zoek naar de schat. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!
    Nieuwsgierig naar meer teambuilding activiteiten van ons? Klik op het tabblad andere activiteiten van dit bedrijf! 

    6 - 500 personen

    Doel:
    Drone Control is een leuke en creatieve manier om teams te ontwikkelen met behulp met technologie. Tijdens de oefening moeten teams proberen een zo goed mogelijke eindtijd te behalen. 

    Spel verloop:
    Drone Control is een actieve teambuildingsactiviteit. De teams moeten hun drones zorgvuldig tussen 8 'door de mens gemaakte' obstakels manoeuvreren, die tussen de plek van de lancering en het lanceerplatform opgesteld staan. De teams beginnen met het bestuderen van de 8 geïllustreerde obstakelkaarten, die variëren in complexiteit. Vervolgens maken ze een plan voor hun choreografische bewegingen: wie gaat waarheen, waneer en wie doet wat. Elke persoon krijgt de gelegenheid om de drone te besturen. Voordat ze meedoen aan de getimede finale, oefenen de teams in het perfectioneren van hun bewegingen.

    Einde:
    Het team dat elk teamlid heeft ingezet en alle bewegingen het behendigst heeft gecoördineerd, wint.

    Dit is een indrukwekkende activiteit die lang blijft nazinderen en waarbij teams slagen in – een op het eerste zicht – onmogelijke opdracht. Een teamprestatie als nooit te voren!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 500 personen

    WORKSHOP SCHERMEN
    Van de mystieke Zorro tot de Drie Musketiers: schermen spreekt al eeuwen tot de verbeelding, zowel van groot als klein. Altijd al eens in duel willen gaan? Neem de handschoen op en maak kennis met één van de oudste, meest sierlijke sporten ter wereld!

    Programma
    Alle instructeurs staan onder begeleiding van ex-profschermer Frederik Vandormael. Zij maken je wegwijs in de sport en je leert de elementaire schermtechnieken. Heb je deze onder de knie? Dan volgt het duel. Test je concentratie, inzicht en reactievermogen en ervaar het schermen op het scherp van de snee. Wie behaalt de meeste overwinningen? En garde!

    Het is een unieke activiteit voor jong en oud die aangeboden kan worden op bedrijfsevents, familiedagen, sportdagen, vrijgezellenfeestjes en andere events.

    8 - 200 personen

    Klaar voor een onvergetelijke teambuilding op een unieke locatie? Maak kennis met onze middeleeuwse activiteiten: Schermen, Bijlwerpen, Highland Games, laserkleiduifschieten, hand- en kruisboogschieten, Teamboostergames, Schapendrijven, Roofvogelworkshops en zelfs een gloednieuw VR - teamgame, Excalibur the Mystery. Indien deze activiteiten plaatsvinden in een kasteel, burcht of kasteelhoeve spreken ze nog meer tot de verbeelding!

    Wij organiseren het totaalpakket van A tot Z en bezorgen jullie een onvergetelijke dag met je collega's, vrienden of familie.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen. Opgelet deze formule is enkel mogelijk vanaf 20 deelenemers.

    20 - 200 personen

    Zijn jullie klaar voor een uitje vol humor, creativiteit en gekkigheid? En dat in een stad naar keuze in België? Boek nu Crazy 88 Deluxe en ervaar een dag vol humor en gezelligheid!

    Humor, creativiteit en gekkigheid
    Zijn jullie daar klaar voor? Dan is de Crazy 88 Deluxe echt iets voor jullie. Durven jullie het aan om een stad naar keuze volledig op stelten te zetten? Wij dagen jullie uit! 

    Het is tijd voor het gekste stadsspel van België
    - Het leukste spel om een stad naar keuze (en jouw gezelschap) te leren kennen.
    - 88 (te) gekke en hilarische opdrachten om uit je comfortzone te treden.
    - Verschillende niveaus van opdrachten waardoor iedereen kan meedoen; ben jij The Rookie, The Troublemaker, The Daredevil of Insane?
    - Inclusief (te gekke) begeleiding, creatieve spelmaterialen en toffe attributen.

    Wie heeft het meeste lef?
    Zijn jullie gek genoeg? En niet bang voor de 88 opdrachten? Dan maken jullie een grote kans om winnaar te worden van Crazy 88. De jury bepaalt of jullie de opdrachten goed hebben uitgevoerd en hoeveel punten jullie hiervoor krijgen. Creativiteit en humor worden natuurlijk beloond. Niks is te gek. Go Crazy, Go Crazy 88 Deluxe. 

    5 - 2500 personen

    Een concentratie-reactiespel waarbij vijf spelers - als "echte" jockeys - hun paard sturen. Zij moeten een perfecte puls geven zodat hun paard de grootste versnelling krijgt. De bookmaker quoteert elke deelnemer op zijn bord.

    Elke koers kan gevolgd worden door 25 tot 60 genodigden. Zij ontvingen een fictief budget en kunnen bij de bookmaker inzetten op hun favoriete paard of jockey. De bookmaker betaalt uit volgens de quota op zijn bord. De presentator verslaat de koers, spoort de genodigden aan om een gokje te wagen en geeft het resultaat van de koersen. Alle genodigden komen aan bod. 

    De beste spelers kunnen beloond worden met een prijs.
    De paardjes kunnen vervangen worden door treintjes, auto’s, kamerlen….

    Met eenzelfde mobiele 'fiets'piste organiseren we ook een sportieve animatie met fietsen op rollen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    25 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    City GPS Tocht

    Het verrassend onverwachte uitje

    Een City GPS tocht geeft je een originele, nieuwe kijk op een stad. Dus geen standaard bedrijfsuitje of stadstocht. In plaats van simpelweg een route te volgen, ga je nu juist zelf de route ontdekken met je team. Gelukkig krijg je hulp van bovenaf: een GPS-navigatiesysteem leidt jouw team langs allerlei leuke bezienswaardigheden. En die zijn weer gekoppeld aan een serie foto’s en verschillende opdrachten en puzzels. Aan jou en je team om de route tot een goed einde te brengen.

    Wat heb je nodig voor de City GPS tocht?

    De satellieten zijn je gunstig gestemd tijdens de City GPS tocht. Gewapend met een GPS en jouw richtingsgevoel ontpop je jezelf tot een geduchte ‘city-explorer’.

    Elk team krijgt de volgende speluitrusting mee:

    • GPS
    • Handboek
    • Een lijst met locatie foto's
    • Dossiers met puzzels en kennisvragen

    Wat staat je te wachten tijdens de City GPS-tocht?

    Uiteraard ga je niet zomaar op pad. Na een relaxt ontvangst met koffie, thee of een glaasje fris, krijg je een uitgebreide speluitleg zodat je alle ins en outs kent.

    Vervolgens maken we teams en deze krijgen een laatste briefing over de te volgen strategie. Dan begint het echte werk en ga je met je team de route samenstellen om de stad te verkennen met de GPS. Gedurende de route krijg je vragen op je afgevuurd en al speurend verzamel je punten. De locaties liggen door het hele stadscentrum verspreid. Hoe meer locaties je spot, hoe meer punten je verdient met jouw team. 

    Aan het eind van het spel keer je terug naar het ontvangstpunt. Onder genot van een kop koffie, thee of glaasje fris wordt de uitslag berekend en de winnaars bepaald.

    Honger naar meer?

    Een lunch of diner als afsluiter is een kroon op je speurwerk. Dit zit niet bij de prijs inbegrepen, maar er zijn diverse mogelijkheden. Neem contact op voor de mogelijkheden. Deze City GPS-tocht is in diverse steden in Nederland, België en Duitsland te doen (ook in het Engels). Het spel kan naar wens op iedere locatie uitgezet worden.

    6 - 500 personen

    Deze Ademhaling- en IJsbad workshop biedt een unieke benadering voor persoonlijke groei en ontwikkeling. De methode combineert ademhalingstechnieken, blootstelling aan koude en mindset om zowel fysieke als mentale voordelen te bevorderen.

    Door het integreren van deze drie pijlers in het dagelijks leven, kan je niet enkel je lichamelijke gezondheid verbeteren, maar ook je mentale veerkracht en persoonlijke ontwikkeling stimuleren. Dit doen we op een traditionele én natuurlijke manier…

    De fysieke voordelen, zoals een sterker immuunsysteem, verbeterde energieniveaus en een betere algehele gezondheid, zijn duidelijk. Echter, de mentale en emotionele voordelen zijn net zo belangrijk.

    Door het aanleren van ademhalingstechnieken, het overwinnen van koude en het cultiveren van een positieve en krachtige mindset, ontwikkel je een diepere verbinding met jezelf. De combinatie van deze drie pijlers leidt tot jouw eigen persoonlijke groei. In deze Wim Hof Methode workshop gaan we hier mee aan de slag.

    Veerkrachtiger, meer bewustzijn en in staat zijn om op je ‘gutfeeling’ te vertrouwen, dragen bij aan een verbeterde kwaliteit van leven.

    Mensen die de Wim Hof Methode toepassen, melden vaak een verhoogd gevoel van empowerment, een betere stressbeheersing en een sterker gevoel van eigenwaarde.

    Dit alles samen bevordert een positieve spiraal van persoonlijke vrijheid, die doorwerkt in alle aspecten van het leven, van werk en relaties tot jouw eigen doelen en dromen.

    Doe mee en herontdek je eigen kracht, in deze Adem en ijs workshop.

    8 - 22 personen

    Dagje Film Maken:
    Een uniek teambuildingspel. Maak met elkaar en kies een van onze ludieke storylines of eigen thema's. 

    Elk teamlid krijgt een rol. U bepaalt wie de rol van regie, productie, script en acteren op zich neemt. 

    De teamleden maken een mini script en verdelen de scenes. Iedereen die de rol van acteur heeft, neemt individueel een scene op. Dit is mogelijk in de eigen huiskamer, tuin, balkon of een andere bijzonder locatiepunt! 

    Alle scenes samen vormen uiteindelijk een complete film of commercial. 

    Na het filmen verwerken wij de opnames tot een hilarische compilatie incl. alle bloopers, geluidsfragmenten en achtergrondmuziek.
    De leukste filmfragmenten presenteren wij na de pauze of tijdens een eventuele online borrel. Vervolgens sturen wij de totale compilatie (binnen 1 dag) aan u als contactpersoon.
    Optioneel bieden we de online oscaruitreiking. 

    Voor iedereen een passende rol voor of achter de camera.

    Teambuilding:
    U kiest binnen uw team wie de functie van camera, geluid, regie, productie, tijdcode, script/storyline schrijven, acteren of figureren op zich neemt.

    Welk team wint de Oscar voor de beste film, acteur of actrice en maakt de origineelste scene! 

    Maak vooraf een keuze uit een speelfilm, promotiefilm of commercial


    Binnen en buiten mogelijk het gehele jaar!
    Uw gezelschap wordt onderverdeeld in teams/crews van maximaal toegestane grootte. Elk team krijgt de beschikking over een professionele camera, geluidsghengel en een keuze uit verschillende storylines, kostuums en attributen voor de spelers. Men kan er voor kiezen zelf een storyline uit te kiezen of zelf te bedenken.
    Kortom er zijn technische, creatieve en organisatorische rollen op de voor en- achtergrond in te vullen. Overigens kan er ook tijdens het filmen van een aantal rollen worden gewisseld.

    Voor de scenes hebben de teams de vrije keuze uit verschillende locatiepunten (zowel binnen als buiten) die passen bij het verhaal.

    Na afloop van de opnames worden de films gemonteerd terwijl het gezelschap napraat met een drankje en een hapje.
    Na het Diner gaan alle filmpjes in premiere waarna de jury zich zal bezinnen op de meest hoogdravende hoogtepunten binnen elk team. Tot slot gaat de rode loper uit voor al onze Oscarwinnaars die met veel elan in de spotlichts worden gezet. 

    Een Herinnering om nooit meer te vergeten!!!
    .
    De organisatie krijgt na afloop al het materiaal toegezonden zodat u snel en eenvoudig iedereen de hilarische films kan doorsturen. Kortom een hernnering voor het leven! 

    Het programma ziet er als volgt uit (tijden zijn variabel):
    13.00 uur Ontvangst op locatie
    13.30 uur Instructie en start filmen 
    16.45 uur Laatste team retour; (indien weer mogelijk borrelen) 
    17.45 uur Aanvang diner indien weer mogelijk (zie website onder dineren bij de locaties)
    19.45 uur Premiere films en aansluitend oscaruitreiking.
    20.30 uur Einde 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    15 - 750 personen

    Een exclusieve en ecologische teambuilding? Met de unieke Workshop Interactief Zeilen van Nuquest events is het mogelijk!

    Een zeilschip runnen vereist teamwork om succes te boeken en de wind gunstig te maken! Uw genodigden worden, door onze professionele skippers, in een handomdraai ingeleid tot de finesse van de zeilsport, om de vele taken te kunnen uitvoeren en naar het goede doel te varen.

    De deelnemers krijgen bij het inschepen een briefing over het zeilen in het algemeen, de verschillende termen, de diverse taken,… waarna de vloot, gezamenlijk, naar de open zee vertrekt.

    De professionele schipper die altijd meevaart, geeft alle nodige mondelinge uitleg en laat de deelnemers, onder zijn begeleiding, volledig met de jacht varen. Uw genodigden zullen de zeilen hijsen, overstag gaan, de GPS gebruiken, het roer in handen nemen, rekening houden met stroming, golven, zandbanken,...

    De teams op de jachten worden ingezet voor het uitvoeren van alle taken aan boord (roer, zeilen, navigatie). Elke post zal dan correct moeten samenwerken en coördineren om de boot naar het goede doel te varen. Er wordt regelmatig van post gewisseld zodat iedereen alles aanleert. In de namiddag (indien hele dag), kan er dan een regatta gevaren worden.

    Onze zeiljachten zijn minimum 40 voet (12,5 meter), gaan tot meer dan 64 voet en bieden plaats van 8 tot sommigen 14 personen. Zulke boten zullen een pak extra ”cachet” geven aan uw evenement daar deze een stuk groter zijn dan de “gewone” jachten (die meestal maar 8 à 9 meter lang zijn). Ook worden zulke grote jachten niet weersgevoelig en voldoen zij aan de strengste normen om uw personeel, op een zeer veilige manier, en in alle weersomstandigheden een zeer leerrijke ervaring bij te brengen.

     Op het einde van de dag wordt de terugkeer in de haven steeds gevierd met een coupe champagne voor iedereen aan boord of op ponton.

    Dit programma vanaf € 170,00 excl. BTW p.p. op basis van een halve dag zonder lunch of vanaf € 218 excl. BTW p.p. op basis van een volledige dag met lunch.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 250 personen

    Hou je van bier, maar ook van chocolade? Dan zal je in de zevende hemel zijn met deze proeverij!

    Werner Callebaut is een biersommelier & chocolade expert en heeft zich met Bierolade de laatste jaren toegelegd op het maken van geslaagde combinaties tussen beide Belgische topproducten.  Ik breng je mijn passie voor heerlijke streekbieren en verrassende chocoladesmaken over via interessante verhalen doorspekt met humor.

    De lokale, ambachtelijke bieren bieden een harmonieuze smaak met de chocolade of gaan net voor een pittig contrast. Met leuke wist-je-datjes en sappige bierverhalen neem ik je mee in de rijke en boeiende geschiedenis van onze Belgische bier- en chocoladecultuur.  

    De pralines zijn steeds van de hand van een lokale topchocolatier. Je ontdekt  klassieke pralines tot meer verrassende combinaties met ongewone ingrediënten.

    Bier en chocolade proeven zal nooit meer hetzelfde zijn.

    Een absolute aanrader als teambuilding activiteit of bedrijfsevenement

    10 - 100 personen
    Als deelnemer waan je je door de aangepaste kledij en toepasselijke muziek meteen in de Schotse Highlands! Je onderneemt in groep allerlei proeven waar je steeds  
    de nodige uitleg en bedenktijd voor krijgt.

    Paalwerpen, touwtrekken en hoefijzerwerpen zijn enkele voorbeelden van activiteiten tijdens deze leuke en uitdagende teambuildingactiviteit.

    Optioneel: doedelzakspelers, whisky-proeven en/of schapendrijven. 
    ---------------------------------------------------------------------------
    V-Formation
    is een dynamisch en creatief bedrijf gespecialiseerd in teambuildings, verhuur van opblaasbare attracties en sport events.

    Als “Professional Fun Providers” organiseren en ondersteunen we reeds meer dan 10 jaar evenementen met een sterke focus op maatwerk, innovatie en mobiele service.
    We gebruiken ons uitgebreid gamma aan uitdagende teambuildingsconcepten en meer dan 80 unieke attracties om in te spelen op groepsdynamiek en communicatie.

    Van corporate events, bedrijfsincentives, attractieverhuren, sportdagen en -kampen tot internationale avonturen met “The Beast” (World’s Biggest Inflatable!): kwaliteit en plezier staan steeds centraal!
    ---------------------------------------------------------------------------

    Contacteer ons gerust voor een vrijblijvende offerte of meer informatie via onderstaand formulier!
    10 - 1200 personen

    Het verleden komt weer tot leven met een rit op de nostalgische solex

    Het van oorsprong Franse ‘brommertje’ overheerste in de jaren 50 en 60 als meest populaire vervoermiddel het straatbeeld. Het was dan ook een kwestie van opstappen en wegrijden.
    En daar is nog niets aan veranderd...

    Avontuurlijke activiteiten onderweg maken het plaatje compleet.

    Klaar voor een begeleide tocht die gegarandeerd een glimlach op jullie gezichten tovert?

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

     

    10 - 80 personen

    Een teambuilding met sociale impact!

    'SolarBuddy' is een organisatie die zich inzet om licht te brengen naar kinderen in moeilijke thuissituaties. Wil je als bedrijf sensibiliseren tijdens een speciale MVO-georiënteerde teambuilding? Maak als team kennis met Solarbuddy, hour of power!

    Door te kiezen voor een 1 hour teambuilding als SolarBuddy, kan je het leven van een 10-jarig kind veranderen en positief beïnvloeden door hen een SolarBuddy te schenken. Hierdoor kunnen ze als het donker is lezen, leren, studeren, eten met hun ouders, zich veilig naar buiten begeven en zich zo verder ontwikkelen.

    Hoe werkt het?

    Deze teambuilding bestaat uit drie delen. In het eerste luik "Learn" gaan we de deelnemers informeren over wat 'energy poverty' precies is en waarom we dit willen helpen bestrijden.

    In het tweede deel "Make" kunnen ze zelf een Solar Buddy lampje – dat werkt op zonne-energie – in elkaar steken. Deze lampjes – die overdag zonlicht opvangen – helpen de kinderen om 's avonds langer te lezen en te studeren. Zo zijn zij in staat om 's avonds huiswerk te maken, waardoor hun onderwijskansen toenemen. Na het monteren kunnen de deelnemers een persoonlijke boodschap schrijven voor de ontvanger.

    Ten slotte is er het derde luik 'illuminate', waarbij de lichtjes bezorgd worden aan de kinderen in de ontwikkelingslanden.

    Op deze manier kan je als team niet alleen financieel bijdragen aan de SolarBuddy lampjes, maar ook actief betrokken zijn bij het maken en distributie ervan. Zo kan je een blijvende impact creëren en tegelijkertijd de samenwerking binnen je team te versterken.

    Sinds de oprichting in 2016 heeft SolarBuddy honderdduizenden lampjes op zonne-energie geschonken, waardoor de levens van bijna 1 miljoen mensen in 19 verschillende landen letterlijk wordt verlicht.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Antwerpen zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Antwerpen te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Antwerpen te organiseren. Een bedrijfsfeest in Antwerpen motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Antwerpen en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Antwerpen.